English

Français

Español
Students of the World
 Since 1995 
 an open window on World's cultures 
see also :
Penpals for kids
Forum about Teacher ads
- Optional filter -
see also :
Blogs for kids
& teachers
Country :
Display option :
Level :
Text search :
#REF :

You are in the TEACHER area (classified ads). School projects, Class correspondence/twinning, Partnership, Messages...
Click here and insert your ad! (teachers only)

Your school doesn't have its own website yet ? Click here to create one
It's easy, it's free! [advantages]  -  [help]

modify delete 29396 - from eugenie118 (Morocco) - 2009-03-13
Others school - "theatre"

J'ai ete contactee par un monsieur EMILIEN CASALI qui prend les adresses des enseignants de ce site, et j'ai ete invite a visiter son site.Et quoi apprendre ici?cet ancien acteur qui s'autointitule maintenant "ecrivain"nous attire a traduire ces sois disantes pieces, a jouer ces pieces, a les illustrer, et le comble!! afficher et faire connu son nom sur le site de la Francophonie!!!!!!!Je crois que c'est un anonyme qui se sert de nous , les enseignants, pour devenir connu!!quel ecrivain, qui n'a rien publie,connu seulement sur son site?et pourquoi se servir de nous pour devenir connu?donc attention messieurs les enseignants!!!ne vous laissez trompes! ca sent a l'escroquerie, manipulation...merci d'avoir lu
view answers

modify delete 29239 - from skareb hassan12 (Morocco) - 2009-02-26
High school - "recherche des etablissements francais ou francophones"

Bonjour,
nous cherchons un lycée en France pour jumelage.
Nos eleves ont 15 - 21 ans.
casablanca maroc
view answers

modify delete 29184 - from mouna192 (Morocco) - 2009-02-24
Primary school - "correspondances entre les écoles primaires du monde , enseignants et élèves"

bonjour,
je suis institutrice dans une école primaire au Maroc ,je cherche des correspondants pour mes élèves et pour moi ,afin de changer les idées ,faire des connaissances ,savoir d'autre métodes pédagogiques .
merci d'avance pour votre réponse.
vous pouvez aussi me répondre sur :mounasecret 09@yahoo.fr
view answers

modify delete 29088 - from ANNIE206 (Morocco) - 2009-02-18
High school - "echange franco-marroco-espagnol"

Hola, me llamo Annie y soy profesora de espanol en un liceo francés que depende de la embajada de francia en Rabat. Estoy buscando un(a) colega que quisiera hacer un intercambio de alumnos. Tu buscas algo en el sur, te propongo Marruecos en mayo-junio !!!!
Tienen 15 anos, estudian el espanol desde hace 3 anos y quieren conocer una region de Espana pero mas que nada estar también con chicos y chicas de su edad. Hasta ahora hemos hecho viajes y no es el sistema mejor para conversar y conocer a otros jovenes.
Son todos de familias acomodadas y abiertas. Esperamos con impaciencia una contestacion.
Todos hablan perfectamente el francés
view answers

modify delete 29085 - from ANNIE206 (Morocco) - 2009-02-18
High school - "ECHANGE FRANCO-MARROCO-ESPAGNOL DE LYCEENS"

Hola, me llamo Annie y soy profesora de espanol en un liceo francés que depende de la embajada de francia en Rabat. Estoy buscando un(a) colega que quisiera hacer un intercambio de alumnos. Si buscas algo en el sur, te propongo Marruecos en mayo-junio !!!!
Tienen 15 anos, estudian el espanol desde hace 3 anos y quieren conocer una region de Espana pero mas que nada estar también con chicos y chicas de su edad. Hasta ahora hemos hecho viajes y no es el sistema mejor para conversar y conocer a otros jovenes.
Son todos de familias acomodadas y abiertas. Esperamos con impaciencia e ilusion una contestacion.
Todos hablan perfectamente el francés.
view answers

modify delete 29069 - from sahil220 (Morocco) - 2009-02-17
Middle school - "English teaching in middle school in Morocco"

Hi, I am Algerian English teacher in middle school and, I want to know more about teaching English in Morocco, especially in middle school. So, please let me know about it: I am doing a report on this stage (11- 15 years old) in Maghreb.
It’s seemed the teaching English in this scholar period is just new, in these latest years.
Like ways in Tunisia where the teaching of English become promptly starting on 11 years old.
So, where is about the situation in Morocco?
Please provide me by the details.
view answers

modify delete 28677 - from youssef12 (Morocco) - 2009-01-17
Primary school - "recherche corespondant"

je suis professeur d'ecole primaire je cherche corespondances à mes apprenants
view answers

modify delete 28595 - from Mohamed250 (Morocco) - 2009-01-12
High school - "recherche de classes pour correspondance"

nous recherchons une ou plusieurs classes pour correspondance en langue française. Notre classe est une classe de lycée (1ère Tronc commun sciences = Seconde en France)
Merci de nous répondre si vous êtes interresé.
MA
view answers

modify delete 28589 - from ZOUBIDA217 (Morocco) - 2009-01-11
Primary school - "ideés pour projet de classe CE2-CM1"

BONSOIR
je suis une enseignante de français dans une école privée à Rabat.Je vous serai très reconnaissante de me proposer des projets de classes pour des élèves de CE2/CM1.Merci d'avance
view answers

modify delete 28507 - from Layela249 (Morocco) - 2009-01-04
Higher school - "Collaboration"

Madame Layela
Professeur de la langue Française

_/-)_
l'Attention de Monsieur Atef

Je tiens toujours à votre proposition: celle de collaborer.
Je pense qu'il est souhaitable qu'on multiplie nos correspondances afin de fixer les modalités de collaboration, discuter plusieurs points que nous aurons l'occasion de développer lors de nos entretiens ultérieurs .
view answers

modify delete 28324 - from abdellatif12 (Morocco) - 2008-12-19
High school - "coresspondance"

salut je suis prof de math et j aimerai bien faire un correspondance avec notre lycee dans l intere de ameliorer le niveaux de mes eleves en math .
view answers

modify delete 28195 - from fouzia12 (Morocco) - 2008-12-11
Primary school - "penfriends"

im preschool teacher from morocco,i would like to exchange experience with preschool

teachers from all over the world
view answers

modify delete 28188 - from hakima12 (Morocco) - 2008-12-10
Primary school - "établir contact"

hello
im a primary school teacher,female, im 25 y , i teach french for pupils of 10 years old,
i would like to know some of my colleagues who are teaching at other primary schools abroad, in order to exchange pedagogical informations,and student productions,books,,,,,
this is my adress email for any body who is interested:lyna19844@hotmail.com
my number fone:00212 17 34 82 94(mobile)
waiting for a reply
please accept my regards
view answers

modify delete 28186 - from karima12 (Morocco) - 2008-12-10
Primary school - "recherche d'un jumelage entre écoles"

bonjour,
je suis une institutrice en primaire au sein d'une école primaire étatique au maroc ,mon école se situe dans une zone rurale au sud ouest du maroc(essaouira région)
j'y enseigne le français pour le cm1,et je cherche à établir un jumelage avec une classe pareille d'une école au danemark,comme je viens de visiter ce pays de la scandivie lors de mes vaccances d'été 2008,j'ai trouvé que c'est un pays qui adopte un pertinent systéme scolair,et je souhaite bien que mes éléves fassent un échange de productions avec les eléves d'une école primaire danoise, j'entends dire par productions:dessins,écritures,bouquins,illustrations,explications,petits travaux manuels ou artistiques....
je signale que je parle à part l'arabe ,le français et l'anglais et quelques notions de l'espagnol
pour me contacter voici mon numéro:00212 68 79 95 86(mobile)
mon adress email:none320@yahoo.fr
et merci pour chaque lecteur de cette annonce
view answers

modify delete 28179 - from MOHAMED12 (Morocco) - 2008-12-09
Middle school - "LA CORRESPONDANCE"

Je m'appel MOHAMED AIT SALAH? PROFESSEUR DES SCIENCE PHYSIQUES AU COLLEGE IBN TOUMARTE TIMADLINE OUARZAZATE,J'AIMES BIEN FAIRE LA CORRESPONDANCE ENTE MES ELEVES ET VOTRE ELEVES AFIN DE REALISER LES OBJECTIFS COUMUNS .
cordialement
Ait Salah Mohamed
asso_desparents@hotmail.fr
view answers

modify delete 28126 - from abdellatif251 (Morocco) - 2008-12-06
High school - "correspondance en science pure"

Salut;
Je m'appelle Abdellatif , professeur de math ,dans les régions de marrackech.
Je cherche des correspondants à mes élèves dans n'importe quel pays francophone pour améliorer leurs connaissances en math et en physique.
J'accepte autres suggestions ,et merci d'avant.
view answers

modify delete 28015 - from omar12 (Morocco) - 2008-11-27
Middle school - "recherche des college pour jumellage"

notre college deside de lier des relation d'amitie de correspondance avec d'autres etablissements dans le cadre d'echanger les savoirs les experiences et meme les visite
view answers

modify delete 27991 - from Pr. Akcha250 (Morocco) - 2008-11-25
High school - "Echange franco-marocain"

Je suis professeur de français au Maroc à Tétouan et je compte organiser un voyage de classe en france à paris durant le mois de janvier 2009 du 20 au 25 (les dates sont flexibles), J'ai une classe mixte de 20 élèves(17-18 ans) , et je cherche un lycée à Paris pouvant nous acceuillir. En retour, on acceuillera ce lycée vers le mois de mars/avril
view answers

modify delete 27823 - from fouzia12 (Morocco) - 2008-11-13
Others school - " i need a help"

hello,

i am preschool teacher of arabic language from morocco,i need a help to improve my french

and to develop my competences in teaching kids of 3-5 years.please mail me .
view answers

modify delete 27593 - from serge250 (Morocco) - 2008-10-30
Primary school - "recherche échanges de classe primaire"

Bonjour

Nous sommes une école qui se situe à AGADIR Maroc et nous cherchons dans le cadre de la coopération éducative un échange scolaire avec une classe de primaire (L'académie de bordeaux étant en partenariat avec la ville d'Agadir)
Je précise que notre enseignement est basé en grosse partie sur le français.
Nous serions très heureux d'avoir quelques réponses afin de faire aboutir notre projet.

Cordialement

Serge CABANES
view answers

modify delete 27545 - from aziz248 (Morocco) - 2008-10-26
High school - "penpals interested"

hey,
how are u doing?hope u doing great.I am aziz.I am a teacher of english as a foreign language In high school,Morocco.I like my students to benefit from a penpals programs.I have 120 students.they are about 15-17 ,boys and girls and they are enthusiastic to share u what they learnt and practise the language.
waiting ur reppply
aziz
view answers

modify delete 27414 - from aziz217 (Morocco) - 2008-10-19
Middle school - "penpals wanted!"

Hello!
I'm a Moroccan teacher of English and I'm very interestedin having penpals for my students aged between 14 an 17 years.I have 120 students i know that they are not all interested but i could say most.i like my penpals for my students to be in europe usa or canada.if u are interested plz email me to see how we could orgnaize the proccess.
take care
thanks.
view answers

modify delete 27341 - from F. boukhari206 (Morocco) - 2008-10-15
Primary school - "des eleves communiquent sans language"

je suis un instituteur de primaire au sud du maroc.et je veux bien commencer un projet de "correspondance sans mots" ce projet consiste a echanger led dessins entre nos eleves
view answers

modify delete 27312 - from fadwa248 (Morocco) - 2008-10-12
Middle school - "créer une relation amicale avec des prof"

bonjour je suis prof de français au collège je serais ravie de nouer des relation amicale avec d' autres prof et merci
view answers

modify delete 27206 - from rhizlane251 (Morocco) - 2008-10-06
Middle school - "cherche echange scolaire,jumlage... avec collèges francophones"

BONJOUR.JE SUIS PROFESSEUR DE FRANçAIS DANS UN COLLèGE EN MILIEU RURAL,au maroc,à QUELQUES KM DE MARRAKECH.je souhaite établir un échange entre mon collège et un autre en france,belgique,suisse,canada ansi que tous les pays francophonnes;merci de me répondre
view answers

modify delete 27185 - from eljakouk192 (Morocco) - 2008-10-06
Middle school - "Partnership or Corresponding with my school"

hi .i am a teacher in the rural area in Agadir Morocco . i am looking for partnership with American school or corresponding with my students.thnx
view answers

modify delete 26901 - from Adil248 (Morocco) - 2008-09-18
High school - "Students' exchange"

Dear all,
First of all, thanks for your interest in having exchanges between high school students.I am Adil Bentahar, a high school teacher of English in Agadir, Morocco.I am keenly interested in having my students (15-16) exchange letters or even possibly exchange visits. This could be possible if we coordinate.
I am looking forward to hearing from you soon.
Sincerely,
Adil Bentahar
adil_english@yahoo.fr
view answers

modify delete 26882 - from Jean-Marc249 (Morocco) - 2008-09-17
High school - "soutien"

J'organise un cours de soutien scolaire.Je recherche des enseignants (anglais, français, arabe, physique). Lieu Hay Riad Rabat
view answers

modify delete 26881 - from Jean-Marc249 (Morocco) - 2008-09-17
Middle school - "soutien scolaire"

Bonjour. J'organise un soutien scolaire (niveau lycée, collège).
Je recherche des enseignants (anglais, physique, français, arabe)
Lieu : Hay Riad Rabbat.
view answers

modify delete 26727 - from naima251 (Morocco) - 2008-09-13
Primary school - "bonjour"

bonjour.je suis enseignante dans un milieu rural;je veux bien faire connaitre des enseignantes pour savoir plus.j'ai une classe à cour multiple(1,2) 45 élèves.mon email: abd_naima@hotmail.com.
view answers

modify delete 26583 - from eazizness248 (Morocco) - 2008-09-06
Middle school - "penpals in English across the world wanted"

hey!I'm a teacher of English as a foreign language from from Morocco who wishes to find English speakers for his students(12-16) to write to and exchange information about our different/or similar cultures and ways of life. I have 3 classes each class 30 students but don't expect everyone to be interested in taking part. I guess that this possible communication may be beneficial to both of us and hope that someone feels that this could be somehing interesting.

el-ghouati@hotmail.com
contact me soon
view answers

modify delete 26374 - from abdel249 (Morocco) - 2008-08-27
Primary school - "correspondance"

bonjour!
notre ecole se situe au nord du maroc.les eleves ages entre 9 et 10ans .je recherche une correspondance par voie postale avec une ecole en france .
les sujets abordes : l ecole _ mode de vie_ ........
abdel
view answers

modify delete 26318 - from mustapha214 (Morocco) - 2008-08-25
Primary school - "cherche une école primaire pour jumelage"

Je suis enseignant dans la region rurale de la ville de marrakeche(30km) au maroc et je souhaiterai faire un jumelage avec mon école (classe CM1 CM2 en particulier)et une autre école francophone pour but: améliorer notre français, monter des projet, correspondre,échange de travaux...et améliorer les conditions de scolarisation.
merci de me repondre sur mon add : naada_mus@hotmail.com
bien cordialement
view answers

modify delete 26170 - from buanani249 (Morocco) - 2008-08-17
Primary school - "cherche correspondance scolaire"

Bonjour
je suis prof de français dans une ecole primaire au nord du maroc.
je recherche des correspondants pour mes eleves ( 7-9 ans) parlants francais . apour but dechange culturel et traditionel.svp(courrier par voie postale).a+
merci
view answers

modify delete 26142 - from khalid176 (Morocco) - 2008-08-13
Primary school - "cherche correspondance pour echange"

je m appelle khalid ,je suis enseignant dans une ecole berbere dans region montagneuse au sud du maroc (al haouz-tazlida).
je cherche des correspondants dans le monde entier pour mes eleves (8-12).
pour plus de precision ,voici mon e-mail:faris0001yahoo.com
view answers

modify delete 26140 - from Joe206 (Morocco) - 2008-08-13
Others school - "1st international English School in Morocco"

A successful English Language Center providing English language programs in general and professional English. Also courses in TOEFL, TOEIC, GRE, GMAT and IELTS.
We Have a Junior and senior program with more than 400 participants.Very well-equipped classrooms. Library, Multimedia center. We work with the public and private sectors, provide courses on center and company sites.
Accredited by several international Universities, schools, organizations worldwide. We have Moroccan, British, American and British Teachers, the unique aspect in all over Morocco.

www.languagelabcenter.com
view answers

modify delete 26013 - from driss elhakour (Morocco) - 2008-08-03
Primary school - "je cherche ma soeure dominique"

je cherche ma soeure dominique qui habite a belgique pour son travaille c'est une institutrise
view answers

modify delete 26012 - from karim (Morocco) - 2008-08-03
Primary school - "correspondance par voie postale"

Bonjour! Enseignant en ce1/ce2 (école rurale ) et ayant pour projet d'ouvrir mes élèves à la vie et à la culture française pour l'année 2008/2009, j'aimerais trouver une classe de niveau équivalent pour un échange culturel entre élèves (et enseignants!).(des photos,des dessins...). A bientôt!
view answers

modify delete 25857 - from Jean-Marc (Morocco) - 2008-07-18
Middle school - "projet"

directeur d'école belge à la retraite souhaite mettre sur pied du soutien scolaire du primaire au lycée.
Résidant à Rabat, le projet se ferait sur Hay Riad.
jeanmarclefebre@msn.com
view answers

modify delete 25758 - from karima (Morocco) - 2008-07-08
Primary school - "correspondance avec des enseignantes et enseignants"

bonjour tout le monde je une enseignante de francais en primaire je voudrai corresponders avec des enseignants de tous les pays afin d echanger les idees meci pour vos reponses vous pourriez m ecrire en francais et anglais merci d avance.
view answers

modify delete 25694 - from I.L.L (Morocco) - 2008-07-04
Higher school - "Volunteer Teaching Program in I.L.L"

Volunteer Teaching Program

OUR MISSION : Growth – Change – Experience

Founded in 2006, I.L.L offers customized internship, teach and volunteer programs for students and graduates in and outside of the USA. We are also a leader in international education. Each year we change lives of over 10,000 participants.

OUR EXPERTISE : Placement – Support – Diversity

We specialize in a variety of programs to answer every individual need, and we act on what we believe by providing high-quality placements and 24/7 personal assistance prior, during and after your experience.

If you enjoy working with children and want to get some valuable teaching experience under your belt, volunteer teaching abroad could be the ideal travel option for you. Reap the benefits of gaining valuable life experience, while absorbing a fascinating local culture and interacting with local children to help develop their future.

If you’re thinking about volunteering to teach English abroad and have no teaching experience, don’t worry!

As an English teacher in Moroco most volunteers will work alongside as an English teacher helping our learners such as pronunciation and general conversation.
However, the teacher often encourages you to take the lead role in the classroom, since their level of English is almost always lower than the volunteers’. Therefore, you will often find yourself leading the class, sometimes on your own.

Standing up in front of class for the first time can seem like a frightening experience, particularly as most of our volunteers have no previous teaching experience. To help prepare our volunteers we provide them with a teaching introduction, teaching handbook and materials as part of our induction weekend. We also try to make sure that inexperienced volunteers are eased in gradually, that they are not left to teach on there own at the start of there placement and allow them to work in pairs if they wish.

For several years volunteers with no teaching experience have successfully taught with us and we find that volunteers quickly become confident as teachers. So if you have ever considered teaching as a career this is an excellent opportunity to practice your teaching skills. As a volunteer with Travel to Teach, all it takes is a little bit of initiative, creativity and desire to make a difference in the world, be with us in our International English Center.

view answers

modify delete 25516 - from soumia (Morocco) - 2008-06-26
High school - "Amitié et échange"

Salut,
je suis professeur de français au lycée. Je désire correspondre avec d'autres professeurs du monde entier afin d'échanger nos expériences et notre savoir-faire. Je suis également passionnée de la littérature et de l'écriture et je suis partante pour une amitié basée sur l'écoute et la discussion.
Merci.
view answers

modify delete 25505 - from boubaker sadeq (Morocco) - 2008-06-26
Higher school - "all world"

Dear All

International Institute of Paris, an equitable and competitive employer is currently recruiting Professors/ Teacher/ Professional, with several years of experience that are ready to empower and to teach students in BA, BS, MA, MS, MBA and PhD programs on March 2008. We focus on Accounting, Finance, Marketing, Management, Business, IT, Strategy, Human Resources, Hospitality, operational management, etc, International Relations, Political science…

Applicants should be highly motivated, energetic with good interpersonal skills and flexibility in a demanding and fast-moving multicultural University environment.

Candidates may apply online at www.iup-paris.org or by mail at bala.ganessane@laposte.net
Director of Human Resources
International Institutr of Paris
14 rue de Trévise -75009 Paris
Tel/fax : 33 148 24 00 58
view answers

modify delete 25334 - from brahim (Morocco) - 2008-06-19
Primary school - "from brahim"

hi I'm english teacher in a primary school and would like to get english speaking penpals .to exchange new idea about culture,society,education...
view answers

modify delete 25232 - from leila (Morocco) - 2008-06-13
Primary school - "salut"

bonjour tt le mondre.
Je suis une enseignante desirant correspondre avec des enseignantes ou des enseignants francophones.Je serai ravie
view answers

modify delete 25215 - from rachid khouya (Morocco) - 2008-06-11
Middle school - "teacher discussion"

I believe that teachers need to talk with each other because there are alot of things we don't say in the classrooms to our students....I willbe so happy to hear from any teacher who is willing to discuss , talk about all what concerns his /her teaching experinece...I am sure we can learn from one another...if you are interested , contact me: rachidkhouya@yahoo.com
view answers

modify delete 24977 - from AFAF (Morocco) - 2008-05-15
Middle school - "Recherche de correspondante française ou belge"

Bonjour à vous toutes,

je suis professeur de fle,à la recherche d'une correspndante parlant français langue maternelle afin de pouvoir discuter et échanger les idées.
view answers

modify delete 24972 - from AFAF (Morocco) - 2008-05-14
Middle school - "salut"

je suis professeur de fle cherchant des collègues pour discuter
view answers

modify delete 24427 - from najat (Morocco) - 2008-03-27
High school - "correspondre avec prof de svt"

je suis proff de svt niveau lycee j'aimerai correspondre avec des proff du meme niveau ds le but d'echanger nos opinions en vers les difficultes consernants les programmes a +
view answers

modify delete 24382 - from rachid (Morocco) - 2008-03-25
Middle school - "teacher exchange"

hello everyone,
I am Rachid khouya,teacher of English language. I have been teaching for some 6 years now and I am looking for someone, a teacher of English either in Europe , Asia or America to get in contact with him/her. I suggest inviting him/her to spend with me at home with my family summer and after that to go visit them too...i believe that as teachers of English, we need to establish a strong freindships between langauges, cultures and cultures, and that can't be achieved if we are not wee and inter -related as teachers.
I also suggest inviting some of your sudents come to the south OF Morocco , and spend their holidays with my students here to discover the culture of the sahara, the sun , and the true face of Moroccans ...and Morocan culture in its diversity and unity..
please take this notice seriuosly , i do really mean what i say.
view answers

modify delete 24367 - from moha25nl (Morocco) - 2008-03-24
Higher school - "Nouveau site pour maroc-europe"

Nouveau site ramedec.com est un site de petites annonces pour maroc.europe
gratuites mis à disposition tant des particuliers que des professionnels .

Ce site est mis à disposition de tout internaute souhaitant passer une petite annonce.

avec: photos
Vidéo
Wap (voir la derniere annonce avec ton mobiel)
Rss.

Grace à vous le site restera à vivre.

www.ramedec.com
merci de votre visite
Ramedec
view answers

modify delete 24360 - from lamia (Morocco) - 2008-03-23
Middle school - "teacher friends"

hi my name is lamia.I'm a teacher of english.I really like my job even if it'is sometimes frustrating.I'd like really to meet some teacher of english so as to exchange our ideas and to discuss the problemes that we encounter in our work and with our students.By the way I live in Morocco and I teach teenagers 14-15-16-17 years old.
If any one interested write me an e-mail.
lamiateacher@yahoo.co.uk
view answers

modify delete 24346 - from samia (Morocco) - 2008-03-21
Higher school - "i want english women teachers pour la correspondance"

Hi,
i am an english teacher looking for an english teacher .For more practise of english
my nick name is kamar
i am 31 years old
view answers

modify delete 24342 - from najat (Morocco) - 2008-03-21
Primary school - "recherche des pieces de theatre"

salut ,
je ss educatrice dans une école primaire age (6-8) ans dans le cadre de preparation pour la fete de fin d'année, j'espére trouver quelqu'un qui peut aider des piéce de theatre
merci
view answers

modify delete 24212 - from naima (Morocco) - 2008-03-12
Others school - "bonsoir"

bonsoir je suis une jeune enseignante marocaine je cherche a correspondre avec d'autres ensiengnants et enseignantes de differents payes merci
view answers

modify delete 23977 - from ahmed (Morocco) - 2008-02-22
Primary school - "permutation"

salam je suis un instituteur a tinzouline 35 km de zagora cherche permutation a guelmim et ses regions merci de me contacter si vous etes interesses num de tel 078394911
view answers

modify delete 23772 - from anssam (Morocco) - 2008-02-09
High school - "correspendances"

slt a tout j suis une ensseingante en lycee j cherche des prof pour l'amitier

mi is proffesora di espagnol
view answers

modify delete 23705 - from mohamed (Morocco) - 2008-02-05

salam je sui un prof de primaire a tinzouline 35 km de zagora je cherche une permutation a tata et ses regions merci de me contacter 066370257 ou e mail: oulhouss@hotmail.com
view answers

modify delete 23704 - from hassan (Morocco) - 2008-02-05
Primary school - "nouveau site"

slt,
rejoignez la communauté des enseignants marocains travaillant en milieu rural sur : www.alfar3ia.c.la
view answers

modify delete 23599 - from Hicham (Morocco) - 2008-01-28
Middle school - "Hi everybody"

Dear teachres,
I 'm a teacher of English middle school in Morocco.
I have plenty of students who are so interested to have penplas all around the world.
Last year i had the experience with an American teacher in new jersy and it was so interesting.
So I'm realy ready to establish with you such an experience once again just contact me plz and tell how many students do u have.
My students are between 15 and 17 years old.
here is my email hjdegital@yahoo.com
yours Hicham
view answers

modify delete 23526 - from m hammed (Morocco) - 2008-01-24
Middle school - "cherche des correspondants ,jumellage"

professeur de maths 30 ans d experience
conseiller pedagogique
membre de l equipe de soutien
cherche des correspondants pour eleves de 12 ans a 17 ans et professeurs
j enseigne dans un college a casablanca au maroc
mes respectueuses salutations
view answers

modify delete 23348 - from maik (Morocco) - 2008-01-11
Middle school - "professeur.college"

je.voudrais.echanger.de.culture.avec.les.etudiants.
view answers

modify delete 23195 - from esmail (Morocco) - 2008-01-06

je suis instituteur de primaire delegation d'essaouira 80km d'essaouira (idawkazou)je cherche permutation a l'oriental ou fes boulman ou meknes tafilalt tel 018908459
view answers

modify delete 23139 - from souad (Morocco) - 2008-01-01
Primary school - "correspondance"

salut;
je cherche des adresses E-mail pour fair des correspondances scolaires si possible.
Merci
view answers

modify delete 23027 - from Hicham (Morocco) - 2007-12-25
Middle school - "Welcome to my garden of frienship......!!!"

Hi!
I'm an english teacher junior high school.
I have had a very nice experience with an American teacher in New Jersy.
There were about 20 of my students exchanging with 20 others of hers.
So actualy it was very good . Now I'm looking for another experience with anyone who thinks that snail letters are entierly teachable enough.
Please hurry forward to me becuse my students are anxious and ready to establish a penpal club with you right now.
Your from Morocco
HiCham
view answers

modify delete 22903 - from DRISS (Morocco) - 2007-12-17
Higher school - "cherche colaborateur"

je suis Fonctionnaire public je souhaiterais avoir une correspondance avec une école en Europe, parlant le français, pour échange d'idées, de cultures et bien d'autres encore.
view answers

modify delete 22220 - from khalid (Morocco) - 2007-11-20
Primary school - "collaborer pour une meilleure ensiegnement du français"

je suis un instituteur de la langue française et j'aimrais bien avoir un contact avec une autre école en france ou ailleurs.pour échanger les idées ,les méthodes du travail.
view answers

modify delete 22203 - from sofia (Morocco) - 2007-11-18
Primary school - "appel à un jimelage ou projet scolaire commun"

salut à tous les enseignantsde primaire
je voudrais realiser un projet d'ecole ou de classe avec une école qui serait interessée ou meme un jumelage .Pour les instituteurs interessés ils peuvent me contacter à mon adresse e-mail.J'enseigne le français à la 6ème classe primaire .A très bientôt

view answers

modify delete 22132 - from Reda (Morocco) - 2007-11-14
High school - "Echange"

Bonjour, je suis enseignat d'SVT dans un lycée rural au Maroc et président du club d'écologie. Je cherche une correspondance avec des collègues en France, pour pouvoir à terme organiser des actions communes pour nos élèves. Merci
view answers

modify delete 22115 - from youssef (Morocco) - 2007-11-13
Primary school - "enseigner à l'étranger"

bonjour,je m'appelle youssef,je suis un jeune enseignant primaire, . Depuis quelque temps, l'idée de partir en belgique ne me quitte plus. Mais j'aimerais beaucoup pouvoir y enseigner. Est-ce possible? Mon diplôme est-il valable là-bas? Dois-je suivre une formation? ... Merci beaucoup pour votre aide, A bientôt.
view answers

modify delete 22087 - from Mbarek (Morocco) - 2007-11-10
High school - "Variety is the spice of motivation"

hello every body.my name is mbarek.i am a novice teacher.irrespective of the lack of infrastructure and teaching facilities in the Moroccan schools,staying crossed-armed teachers is no excuse.i am interested in seeking ways of motivating students,be it through drama,songs,games,or project work.i believe in that conventional idea of trial and error.let us keep in touch and exchange itriguing ways of motivating students to promote the teaching-learning process of English language.my email is mack_8387@hotmail.com.
view answers

modify delete 21997 - from amal (Morocco) - 2007-11-04
Others school - "cherche a faire un jumelage"

Bonjour,je suis étudiante en BTS génie informatique et je souhaite mettre en place un echange de classe à classe avec un autre BTS de la meme filiére dans n'importe quel pays.
Merci de votre réponse !
view answers

modify delete 21914 - from jamal (Morocco) - 2007-10-31
Primary school - "idee/ correspondance / jumelage"

je suis jamal bendaoud professeur au maroc et animateur de sport je desire bien correspondance entre eleves et aussi entre profs et pourquoi pas des vistes pendant les vacances et aussi jumelage entre ecoles ........... vous savez quil y a beaucoups d enfants qui meurent de fain ou qui laissent l ecole pour trouver un travaille alors qui prend soins de ces enfants si en ne prend pas les mains par les mains pour soucourir cest enfants un jour j ai fait un petit calcul si par exenple chaque enfants dans le monde donne 1dixieme dun euro par jour alors faites le calcul comnbien saseras dans 1 mois et dans une annee et vous trouvriez que notre aide pour ameliorer la vie de bc d enfants dans le monde entier .......................... mer(ci bien de me repondre pour la correspondance
view answers

modify delete 21891 - from choukri (Morocco) - 2007-10-30
Middle school - "recherche collège en france pour jumelage"

je suis professeur de français langue étrangère,j'exerce dans un collège en milieu rural,je suis à la recherche d'un collège en France pour un éventuel jumelage entre nos établissements,et ce dans le cadre d'un projet éducatif.
view answers

modify delete 21579 - from Language Lab Center (Morocco) - 2007-10-11
Higher school - "Native Teachers"

Our Center is newly opened in Rabat /Témara, Morocco. We specialize in English Language Teaching and our professors offer quality and reliable training you can count on. We are here to fulfill your needs and satisfy you at 100%. At the Language Lab Center "I.L.L", the learner always comes first. Trust us and you won't regret it.

LOOKING FOR NATIVE TEACHERS TO JOIN OUR TEAM IN TEMARA. Website:www.languagelabcenter.blogspot.com
view answers

modify delete 21547 - from ismail (Morocco) - 2007-10-10

instit.billingue à s/s Anounisme imider tinghir ouarzazate cherche permutant à la région errachidia si vous êtes intéressés merci de me contacter tél 066491501
view answers

modify delete 21512 - from professeur (Morocco) - 2007-10-08

je suis institutrice à la délégation de TAZA (AKNOUL) je cherche permutation à :rabat,salé,kénitra ou taourirt. contacter moi au 061177937 ou par é-mail: afaf_mozilla@hotmail.com.merci d'avance et bonne chance à tout le monde.
view answers

modify delete 21474 - from mohamed (Morocco) - 2007-10-06
Primary school - "permitation"

je suis un instituteure a la region d errachidia< goorama>30 km de rich et 200km de meknes et 75 km d errachidia dans un group scolaire electriciter + la nature
je veus faire permitation avec un instituteure qui travail a layounne ou semara ou tan tan ou edakhla ou goulmime ou khnifra n de telephone 068855049
view answers

modify delete 21461 - from nour_eddine (Morocco) - 2007-10-05
High school - "school exhange /Twinning and working on online collaborative projects."

I teach English as a foreign language in Morooco ,my students are very good at English and French and they are between 16-18 years old. i 'm looking for teachers who would like to collaborate with me and work on online collaborative projects on different universal issues whereby students can interact, exchange ideas, school visits
and then take practical steps to apply these ideas and find solutions to the
problems that face their countries.
In a world where so many young people don't have the chance to
participate positively in solving the problems of their societies,
where many children suffer and don't find any body to help them, where
environment is destructed every day and we need much more efforts to
save it, where many dangerous phenomena threaten our societies and
countries and the lack of awareness is spread every where, we need to
encourage students to act positively in their societies.
Students can make great contributions if they have a suitable chance.
Students represent a great proportion of the total population in many
countries all over the globe. They are part of any solution to the
problems that any society faces. They also suffer because of many
problems such as lack of awareness, ignorance and bad social
conditions. We need to give help to youth and let them feel that they
are at the level of responsibility and can do something helpful and
useful to their societies. We need to encourage students and give them
the chance to enable them to help all who need their help in the
future. we need to prepae good citizen and future leaders.
thanks and cheers from Morocco; a wonderful country.
view answers

modify delete 21340 - from jalal (Morocco) - 2007-10-02
Primary school - "correspondace scolaire"

Salut … tout le monde,surtout les collŠgues enseignants.Je suis l… pour chercher des correspondants en vue de jumeler mes classes avec les v“tres,cel… permettra aux ‚lŠves de mieux d‚couvrir le Monde,de mieux connaŒtre les gens des autres horizons et surtout de faire des ‚changes concernant leurs ‚tudes.A tr‚s bientot!!!
view answers

Return to the previous page
Previous
page
Next
page
Go to the next page

We strongly recommand to not include your personal address & phone number in your messages. we accept no responsibility for consequences of message exchanges.
Forum about Teacher ads - (c) Etudiants du Monde / Students of the World
if any remark / question, please contact the webmaster:

https://StudentsOfTheWorld.info