Forum about Teacher ads
- Optional filter -
Text search :
Your school hasn't got its own website yet ? Click here to create one
It's easy, it's free! [advantages]  -  [help]

modify delete 8683 - from Grainne (Germany) - 2006-02-27
: "penpals"

I am teaching 2nd and 3rd class (age8-9)in a primary school in Ireland. We are doing a project on Germany/Austria and we would like to be 'class' penpals with a class of a similar age - to find out about German culture, interests and life in general. Letters can be in English or German.

8683 -
modify delete 31583 - Reply from aybike (Turkey) - 2009-09-22

hi! I aybike I'm from turkey thanks! byy

8683 -
modify delete 19479 - Reply from younes (Morocco) - 2007-06-06

hi
ich heisse younes.
ich bin a primary tetchear.ich will gern unsere experiences wechseln
das ist meine email.psychyatre2008@hotmail.com

8683 -
modify delete 18019 - Reply from benny (Germany) - 2007-03-15

Bonjour , veuillez bien me laissez un message a mon adresse benny_sweep@yahoo.fr je peux vous aider

merci

8683 -
modify delete 15747 - Reply from baliks (Uganda) - 2006-11-14

Hi people out there, we are students from Uganda who formulated a germany club. this club is comprised of students with interest germany language.we want to get penpals to whom we can write to in english language or german.we want people from around the world.write to me Baliks.thanks
looking on to hear from you.

8683 -
modify delete 10811 - Reply from Pascal (Benin) - 2006-06-26

Je suis interessé par votre projet et j'aimerais correspondre avec les classes de ton école je garde les écoliers de toutes les classes, je vais te dire que c'est une communauté;je suis un agent communautaire mais pour ce temps on tend vers la fin c'est-à-dire que nos écoliers vont déjà en vacance donc l'année prochaine tout ira bien si tu es intéressée par moi,je t'assure que je te verrai des merveilles du Bénin.Je vais vous dire que nous avions entretenu ces gens de projet qui n'ont pas tenu mais je sais que avec toi tout ira bien et que la relation entre les deux pays soit intacte et amicale.
Salut,tous tes écoliers et informe tes collègues que s'ils veulent ils pouvaient envoyer leur e-mail pour être en contacte avec nos collèges.
Cordialement,avec toute ma chaleur amicale, toute à vous, votre dévoué.
Ecris moi vite. Palovedor@hotmail.com
A bientôt!

8683 -
modify delete 8905 - Reply from emmanuel (Germany) - 2006-03-13

am a boy of 16 years of age who need a teacher to chart with

8683 -
modify delete 8877 - Reply from Edmond (Benin) - 2006-03-11

Je souhaite correspondre avec toi et ton école. je suis béninois un pays de l'Afrique de l'Ouest. je vis actuellement dans la grande ville de ce pays. et je suis le directeur de mon établissement.
Merci pour ta réponse.

Forum about Teacher ads - (c) Etudiants du Monde / Students of the World
if any remark / question, please contact the webmaster:

https://StudentsOfTheWorld.info