Forum about Animals - Fox
- Optional filter -
Text search :

modify delete 2817 - from Katia , 12 y.o. (USA) - 2009-12-03
Fox : "Fox lovers..."

Hello! I think Foxes are wonderful, clever creatures. If you like them, too, you can write me and tell me!

¡Hola! Pienso que Zorros son criaturas maravillosas y listas. ¡Si usted los quiere, también, usted me puede escribir y decirme!

Bonjour ! Je pense que Renards sont les créatures merveilleuses et astucieuses. Si vous les aimez, aussi, vous pouvez m'écrire et me dit !

2817 -
modify delete 10827 - Reply from Emily , 13 y.o. (USA) - 2012-08-07

I love foxes, I spend the night at my friends house just to see her foxes, because she lives next to the woods where a pair of red foxes often come out. :)

2817 -
modify delete 10425 - Reply from tristan , 11 y.o. (HAW) - 2012-06-12

Nonono ligers!!!

2817 -
modify delete 4090 - Reply from Anne , 14 y.o. (FRA) - 2010-05-14

Tu parles trés bien français! A propos du renard, ce qui t'es arrivée c'est vrai??

2817 -
modify delete 3947 - Reply from elisa , 11 y.o. (ITA) - 2010-04-25

I also think that foxes are beautiful animals!
The thing I like most about them is the orange fur!
I was a child I had the good fortune to meet an adult fox and touch, but in return I gave her a piece of dry bread!
greetings elisa
________________________________________________________________________________________

Je pense aussi que les renards sont de beaux animaux!
La seule chose que j'aime le plus à leur sujet est la fourrure orange!
J'étais un enfant, j'avais la bonne fortune de rencontrer un renard adulte et le toucher, mais en retour je lui ai donné un morceau de pain sec!
salut elisa
_________________________________________________________________________________________
anche io penso che le volpi siano degli animali stupendi !!!
la cosa che mi piace di più di loro è la pelliccia arancione !!
io da piccola ho avuto la fortuna di incontrare una volpe adulta e toccarla , ma in cambio le ho dato un pezzo di pane secco !!!
saluti elisa

Forum about Animals - Fox - (c) Etudiants du Monde / Students of the World
if any remark / question, please contact the webmaster:

https://StudentsOfTheWorld.info