Forum about Teacher ads - High school
- Optional filter -
Text search :
Your school hasn't got its own website yet ? Click here to create one
It's easy, it's free! [advantages]  -  [help]

modify delete 28124 - from Nicolas (USA) - 2008-12-06
High school : "Anglais-francais?"

Bonjour,
Je suis prof de francais aux etats-unis. Je cherche un prof d'anglais en France ou autre pays qui voudrait faire correspondre ses eleves en anglais, pendant que mes eleves communiqueraient en francais. Je suis ouvert a toute autre suggestion. Mes eleves ont entre 14 et 18 ans, et sont en 1ere, 2eme at 3eme annee de Francais. Merci d'avance.
M. Lapoujade.

28124 -
modify delete 29539 - Reply from Claire (France) - 2009-03-26

Bonjour,
Je suis prof d'anglais dans un centre d'apprentis à Lyon. J'ai majoritairement des garcons qui ont un niveau très faible d'anglais mais qui sont tres motivés. Ils ont entre 16 et 20 ans. Si mon annonce vous interesse, n'hésitez pas à me recontacter.
D avance merci
Claire

28124 -
modify delete 29052 - Reply from jocelyn (Benin) - 2009-02-15

nous nous sommes des etudiant en englais et nous serons heureux de correspondre avec des personnes qui le désire ou d'autre que vous connaisserai.avec moi vous pouvez m'écrire en français englais espagnole ou japonais.0022995171892

28124 -
modify delete 28906 - Reply from hana (France) - 2009-01-31

-----------------------------------------------------------------------------

bonjour I teach English in a french high and junior high school, I would like to set up a partnership with an american school, and organize a school exchange trip ti your school, we would be delighte to host you too of course.We plan this trip in 2011 .But we could during these two years exchange mail, video conference...what do you say?Our school has more than 2500 pupils and it is situated in Metz in the North East of France talk to me soon a bientot Mrs Mohoric

28124 -
modify delete 28858 - Reply from Laurence (France) - 2009-01-28

Bonjour Nicolas,

J'enseigne l'anglais dans un collège dans un petit village de Provence. Je cherche depuis deux ans un professeur qui serait non seulement intéréssé par des echanges épistolaires et des vidéo conferences mais aussi par un véritable échange: une année mes élèves viendraient visiter votre école et ses alentours l'année suivante vos élèves seraient accueillis par mes élèves et visiteraient notre région. Si cela vous intéresse contactez-moi. Je sais que la mise en place d'un tel échange demande beaucoup de travail mais je pense que nos élèves en tireraient un grand bénéfice.
A bientôt
Laurence

28124 -
modify delete 28796 - Reply from mrs L'Heudé (France) - 2009-01-25

I'm an English teacher(a French native speaker) in the South West of France currently looking for American penpals for my highschool students aged 15 to 19.
Would this offer meet both our requirements,dear Nicolas?
By the way,where is your shool located in the States?Which state,which town?
So long,sincerely

28124 -
modify delete 28727 - Reply from Vatea (French Polynesia) - 2009-01-20

Bonjour. Je suis prof d'Anglais à Tahiti. J'ai des élèves de 12 ans en 6ème qui souhaiteraient beaucoup correspondre avec des anglophones. Voici mon adresse e-mail: vatea@hotmail.fr.

28124 -
modify delete 28329 - Reply from Wendrabo (Burkina Faso) - 2008-12-19

Je suis responsable d' un Lycée au Burkina Faso ou les eleves apprennent l'anglais comme seconde langue, nous sommes interssés
Belem.sidiki@yahoo.fr

28124 -
modify delete 28293 - Reply from Magali (France) - 2008-12-16

Hello, my students are from 12 to 16. I'm interested in a written exchange by real letters. Hope to hear from you !
J'ai deux classes de 3ème qui seraient intéressées par l'échange.

28124 -
modify delete 28292 - Reply from Magali (France) - 2008-12-16

Hello, my students are from 12 to 16. I'm interested in a written exchange by real letters. Hope to hear from you !
J'ai deux classes de 3ème qui seraient intéressées par l'échange.

28124 -
modify delete 28216 - Reply from Marie (France) - 2008-12-12

Hello. I am a pupil of second in a secondary school near Bordeaux and my Prof. of English basket me to find correspondents. I find your very interesting announcement and a correspondence enters my class and your shall be very enriching for your pupils and my class. I hope to receive from your news.
Friendly.

28124 -
modify delete 28134 - Reply from oujemli (Morocco) - 2008-12-07

first of all i would like to encourage your very interesting initiation and i want to inform you that im a teacher of english in morocco in a junior high school my students are between 15 and 16 uears old so i hope we can give our students an oportunity to put into effect what they have learnt and practiced this is my email gr_chakir@hotmail.com feel frro to email me any time

Forum about Teacher ads - High school - (c) Etudiants du Monde / Students of the World
if any remark / question, please contact the webmaster:

https://StudentsOfTheWorld.info