Forum about Teacher ads
- Optional filter -
Text search :
Your school hasn't got its own website yet ? Click here to create one
It's easy, it's free! [advantages]  -  [help]

modify delete 25212 - from Lisa (USA) - 2008-06-11
: "American teacher seeking pen pals for Spanish classes"

I teach Spanish to grades 9-12, ages 14-18. Seeking Hispanohablante students to become penpals/correspondants for my students. We are serious and will write to you. We live in the greater NYCity area.

Gracias, espero que me escribas!

25212 -
modify delete 29374 - Reply from alicia (USA) - 2009-03-09

Soy maestra de espanol I y II. Estamos buscando penpals tambien. Tengo estudiantes de edad 15-19. Gracias! :)
alicia

25212 -
modify delete 27193 - Reply from Eva (Spain) - 2008-10-06

Hi

I'm teaching English at a secondary school in Spain. I have a group of 35 students of 14-16 years old who are interested in having a penpal from the USA. Let me know if you are still interested.

Regards

Eva

25212 -
modify delete 25589 - Reply from kévin (France) - 2008-07-01

i speak spanish too

25212 -
modify delete 25588 - Reply from kévin (France) - 2008-07-01

hi, my name is Kévin, im 15 yo and im french
je préfère continuer en français à cause du manque de vocabulaire!

je suis très intéressé par votre proposition et espère qu'il n'est pas trop tard
je ne peux malheureusement vous proposer toute une classe quoi que je peux en parler à mon prof d'anglais à la rentrée, je peux si vous voulez bien, discuter sur msn ou par email... avec un ou plusieurs de vous élèves.

je pratique l'anglais depuis presque 6 ans, mais j'ai cependant, encore un peu de mal

j'aimerais donc trouver un ou plusieurs correspondants sérieux et c'est en lisant votre annonce que je me suis dis que c'était sans doute une bonne idée. je pourrais ainsi m'améliorer en anglais et eux en français. je suis aussi intéressé par les échanges.

si vous êtes intéressé, malgré que je ne sois pas une classe, voici mon email: kevmoity@yahoo.fr

pour vous élèves, mon adresse msn s'ils l'ont: kb78114@hotmail.fr

en espérant une réponse favorable

à bientôt

Forum about Teacher ads - (c) Etudiants du Monde / Students of the World
if any remark / question, please contact the webmaster:

https://StudentsOfTheWorld.info