Forum about Teacher ads
- Optional filter -
Text search :
Your school hasn't got its own website yet ? Click here to create one
It's easy, it's free! [advantages]  -  [help]

modify delete 115283 - from David (USA) - 2017-01-30
: "Recherche classe de français pour correspondance"

Bonjour à tous,

J'ai une classe de 6th grade (16 élèves de 12 ans) qui aimerait échanger des emails (français et anglais) avec des élèves francophones. Ils sont en première année de français. Faites-moi signe si vous êtes intéressé(e). On peut aussi faire un Flat Stanley / Clément Aplati.

David

115283 -
modify delete 117748 - Reply from Sarah (France) - 2017-08-29

Hello,

My name is Sarah and I am director of a home of extracurricular leisure in the Haut de France in France, the time I spend with children is done after classes and this every day except Saturday and Sunday. Children are between 6 and 11 years old. We are working on the theme '' US road trip ''. We want to know more about your culture and share a few letters to see how the children live on the other side of the world.

If you are interested do not hesitate to contact me : bridouxsa@gmail.com

115283 -
modify delete 116650 - Reply from CHAHID (Morocco) - 2017-07-07

Bonjour ,je suis professeur de collège et je cherche également à faire découvrir à mes élèves de 1ère et 2ème d'autres horizons et d'autres opportunités d'échanges linguistiques et culturels pour l'année scolaire 2017/2018.Je suis partant !

115283 -
modify delete 116591 - Reply from Océane (France) - 2017-07-05

Hello,

We are two ESL teachers in Saint-Bonnet-le-Château, France and we are looking for penfriends for our English club in September for kids from 12 to 15 to exchange videos, letters... If you are still interested please contact us.

Océane and Claire

115283 -
modify delete 116425 - Reply from Eloi (France) - 2017-06-21

Bonjour, j'enseigne en Normandie, dans la baie du Mont Saint-Michel, le français et le latin. Je souhaiterai que mes futurs sixièmes (12 ans) puissent échanger avec des correspondants américains à la rentrée prochaine. Qu'en pensez-vous ?
Cordialement
Eloi

115283 -
modify delete 115778 - Reply from iren (France) - 2017-03-24

Hello,
I'm Iren AKYUZ,I am interested by your mail.Because I am in the middle school (5th).
I am 11 years old.I am an girl and I would like a girl pen pall.
Hoping a pen pall

115283 -
modify delete 115509 - Reply from Timothée Enazégni (Benin) - 2017-02-17

Bonjour
Je suis Directeur Exécutif de l'Association pour l'Insertion Sociale des Enfants Démunis (AISED-ONG);je suis ravi de vous mettre en contact avec des enseignants et des élèves à Porto-Novo, de Savalou, de Tanguiéta et de Bantè au Bénin.

115283 -
modify delete 115434 - Reply from Aristide (Burkina Faso) - 2017-02-08

Bonjour! Je suis intéressé par votre projet. vous pouviez m'ecrire a cool_arist@yahoo.fr j attend de vos nouvelles. A très vite.

Forum about Teacher ads - (c) Etudiants du Monde / Students of the World
if any remark / question, please contact the webmaster:

https://StudentsOfTheWorld.info