Forum about Teacher ads - Middle school
- Optional filter -
Text search :
Your school hasn't got its own website yet ? Click here to create one
It's easy, it's free! [advantages]  -  [help]

modify delete 107848 - from Julie (USA) - 2015-09-17
Middle school : "Classe de sixieme ecole americaine section francaise"

Bonjour,

Je suis la professeure de francais de la classe de 6e de l'ecole international de Broward en Floride. Je recherche une classe d'eleves de 6e en France pour correspondre pendant cette annee scolaire.

Merci :)

107848 -
modify delete 116902 - Reply from Anne (France) - 2017-07-25

Bonjour! Je suis habite à Cannes dans le sud de la France. En septembre j'aurai trois classes de sixième première année d'anglais et je cherche également à ce que mes élèves correspondent avec des élèves qui parlent anglais comme langue maternelle. Je serai ravi qu'une de mes classes correspond avec votre classe et que nous nous envoyons soit des lettres pour la première fois comme ça ils peuvent décorer écrire des petits mots et puis ensuite par e-mail pour aller plus vite.
J'espère que nous aurons la joie de travailler ensemble. Nézy t'es pas à m'envoyer un mail au plus vite. Bonne journée Anne

107848 -
modify delete 111225 - Reply from lydia (France) - 2016-06-17

Bonjour,
Je suis professeur d'histoire géographie dans un collège situé en Charente entre Cognac et Angoulême et avec mes deux collègues d'Anglais, nous souhaiterions à la rentrée prochaine (année scolaire 2016-2017) correspondre avec des élèves américains, échanges de documents réalisés en anglais sur la plateforme d'échange Edmodo (je me charge de la configuration, mais facile d'échanger) et autres.... Si vous êtes interessée, vous pouvez me contacter par mail pour plus de renseignements et permettre d'échanger entre nous.
A bientôt!

107848 -
modify delete 109557 - Reply from sébastien (France) - 2015-12-09

Hi,
I'm teaching 11 years old in France; I'm interested in your message, I'm also looking for English speaking kids for mine, do you want to work with me?

107848 -
modify delete 109011 - Reply from Anne-Sophie Chombart (France) - 2015-11-04

Hello Julie,
I am an English teacher in a private catholic school in the east of France and I'm teaching 2 classes of sixièmes. (25 and 23 students). They would be pleased to have an American penpal and to exchange letters, games, poems, recipes and so on. Please let me know if you are stiil looking for an exchange. Bye for now.

107848 -
modify delete 108380 - Reply from Justine (France) - 2015-10-07

Hello!
Are you still looking for penpals? If not, I'm an English teacher in a middle school in Nnaterre (near Paris), France . I have 25 pupils who'd love to learn more about your culture. Just let me know.

Justine

107848 -
modify delete 108237 - Reply from Morgane (France) - 2015-10-01

Hello!
Are you still looking for French students or have you found some? Because your add has caught my eye... If not, I would be glad to settle down a project... I'm an English teacher in a middle school in Brittany (loudéac), France . I have 28 pupils eager to learn about your culture and language. Yours sincerely, Morgane.

107848 -
modify delete 108132 - Reply from Florence (France) - 2015-09-29

Bonjour,
Je suis professeure d'anglais en Auvergne et je suis à la recherche de correspondants anglophones pour ma classe de 6ème cette année scolaire.J'envisage une correspondance en français/anglais.
N'hésite pas à me contacter si tu es intéressée.

107848 -
modify delete 107964 - Reply from Pascale (France) - 2015-09-21

hello
are you still looking for pencils? I teach English near Paris. Best wishes. Pascale

107848 -
modify delete 107892 - Reply from manu (France) - 2015-09-19

Bonjour , je recherche une ou 2 classes pour correspondre avec mes élèves. Ils sont en 6e et 5e. Nous pourrons correspondre en anglais et en français. Je suis très intéressé par votre classe. Merci d'avance pour votre réponse! Cordialement, Manu.

107848 -
modify delete 107886 - Reply from sophie (France) - 2015-09-18

Hello,

I am an English teacher in the North East of France and I have a class of 6eme ( 24 pupils ) who would be delighted to have American penpals. They are beginners. They are starting lmearning English . Using emails is not rally easy in our school so I would prefer snail mail if you don't mind . If you are interested, let me know. Hope to hear from you soon .
Sophie

107848 -
modify delete 107864 - Reply from NACERA (Morocco) - 2015-09-18

Bonjour,

Nous sommes une école Primaire francophone basée au Maroc.

Nous aimerions mettre en place un système de correspondance avec votre classe.

Forum about Teacher ads - Middle school - (c) Etudiants du Monde / Students of the World
if any remark / question, please contact the webmaster:

https://StudentsOfTheWorld.info