Forum Petites Annonces des Enseignants
- Filtre optionnel -
Recherche d'un mot :
Votre école ne possède pas encore de site internet ? Cliquez ici pour en créer un
C'est simple et c'est gratuit ! [avantages]  -  [aide]


modifier supprimer 22303 - de Anastasia (Russie) - 2007-11-24
: "Penpals from Russia"

We would love to find penpals all over the world to disscuss planned topics, exchange postcards, presents, photoes. My students 12-13, 15-16 have a strong desire to start writing. We'll answer all the letters. we'll be happy to use a snail - mail for improving handwriting and sending some real things.


22303 -
modifier supprimer 115451 - Réponse de Ravindra (Inde) - 2017-02-10

Hello. I am a German teacher in a School in India. I would like to have penpals for my students. I have a group of 100 students between 8-13 years old and they are willing to be in contact with students of another countries.
If you are interested, please contact me.
My E-mail deutschsingh@gmail.com
Regards
Ravindra

22303 -
modifier supprimer 41598 - Réponse de MARGARITA TORRES (Espagne) - 2011-10-08

Hi. I´m an English teacher in a Secondary School in Tenerife (The Canary Islands).
I would like to have penpals (snail mail) for my students. I have a group of 25 students between 15-16 years old and they are willing to be in contact with students of another countries.
If you are interested, please contact me.
Regards
Margarita Torres

22303 -
modifier supprimer 28706 - Réponse de Irene (USA) - 2009-01-19

I have two children who would like to be pen pals with other children from Russia aged 12-15

22303 -
modifier supprimer 26893 - Réponse de Vuslat (Turquie) - 2008-09-18

Dear Anastacia,
i am a teacher in Antalya, Turkey , i have a group of students aged between 16-18. they study english and they have the same desire to make new friends to discover new cultures and to improve their english. we d like to use tarditional way in our mails so that it ll be more exciting and useful. If your students want, we d be glad to make a brand start.
hope to hear from you.

22303 -
modifier supprimer 25834 - Réponse de stephane (Belgique) - 2008-07-16

Bonjour, je m'appelle Stephane je travaille en Paleontologie,(etude des fossiles, des dinosaures...) (mon travaille consiste a faire des fouilles sur le terrain, mais aussi de restaurer et préparer les fossiles ainsi que de la recherche en labo) si vos éléves ont des questions hesite pas, je me ferais un plaisir les aider et a répondre aux questions.

je ne parle pas bien Anglais..mais je peu essayer. l'idéal sera la langue française.

stephane

22303 -
modifier supprimer 23141 - Réponse de Rosanna (Italie) - 2008-01-01

Bonjour, je suis professeur de français dans un lycée italien et j'ai déjà abordé une correspondance pour mes élèves avec une classe roumaine ,mais j'aimerais aussi trouver des correspondants français.Si vous voulez me contacter j'attends votre réponse

22303 -
modifier supprimer 22634 - Réponse de patrick (France) - 2007-12-01

Bonjour

je suis responsable du club UNESCO du lycée des nerviens à Bavay dans le nord de la France et je recherche des correspondants pour mes élèves entre 16 et 20 ans

merci davance



annonces gratuites cours particuliers, garde enfants...

Forum Petites Annonces des Enseignants - (c) Etudiants du Monde / Students of the World
pour toute remarque / question, merci de contacter le webmaster :

https://StudentsOfTheWorld.info