Forum about Teacher ads
- Optional filter -
Text search :
Your school hasn't got its own website yet ? Click here to create one
It's easy, it's free! [advantages]  -  [help]


modify delete 117332 - from Audrey (Belgium) - 2017-08-14
: "Belgique recherche France d'outre-mer (8-9 ans)"

Bonsoir,

Je suis institutrice d'une 3e année primaire à Bruxelles en Belgique (8-9 ans - CE2). Je suis à la recherche d'une ou deux classe(s) primaire(s) située(s) en France d'outre-mer. Le projet serait de correspondre régulièrement et de faire découvrir notre lieu de vie (école, région, ville, habitat, habitude, langue, mode de vie).

Un tout grand merci.


117332 -
modify delete 120337 - Reply from Laura (USA) - 2017-12-29

Hello everyone,

My name is Laura and I'm writing to you about my daughter Lily who is currently looking for a pen pal. She'll be 9 years old this coming February and has traveled through some of the eastern region of the US and has lived in 3 different states. She studies her map constantly and wonders about traveling and different cultures. She's always received A's in all of her classes. She would very much like to have a pen pal, please let me know if one of your students would like to correspond with her.

117332 -
modify delete 118125 - Reply from Florent (France) - 2017-09-08

Bonjour, nous sommes une classe française de CE2, mais nous habitons en métropole, pas en outre-mer. Etes - vous tout de même intéressée par un échange? J'attends votre réponse pour en dire un peu plus. Cordialement, Florent




Forum about Teacher ads - (c) Etudiants du Monde / Students of the World
if any remark / question, please contact the webmaster:

https://StudentsOfTheWorld.info