Forum Petites Annonces des Enseignants - Coll�ge
- Filtre optionnel -
Recherche d'un mot :
Votre école ne possède pas encore de site internet ? Cliquez ici pour en créer un
C'est simple et c'est gratuit ! [avantages]  -  [aide]


modifier supprimer 11838 - de Heidi (Monaco) - 2006-08-16
Coll�ge : "looking for penfriends"

Teaching English as a foreign language, I would like my pupils aged 12-14 to improve their writing and widen their international culture by exchanging letters with native anglosaxon pupils. School starts in September 2006 here in Monaco,a principality located between Italy and the South of France and where we speak French.


11838 -
modifier supprimer 109750 - Réponse de Marta (Pologne) - 2015-12-22

Dear Sir or Madame,
I would love to write letters with 2 or 3 students of yours. We can write both in English and French. I am a student from Poland
Best regards

11838 -
modifier supprimer 37743 - Réponse de Grace (Canada) - 2010-12-26

What do you mean by "anglosaxon"?

11838 -
modifier supprimer 37581 - Réponse de Dieter & Martina (Allemagne) - 2010-12-03

Hello Heidi,
here are Dieter & Martina (a friendly couple) from Germany, looking for a pal (female single or couple till 55 of age)from native Monaco.
Would be so great, if we could find a friends there.
Please do help for finding. Thanks in advance.
Perhaps yourself are interested? Be sure, next mail we do write mit with our photo, promised.
Now we do await an answer with joy.
Kindly regards
Dieter & Martina

11838 -
modifier supprimer 19271 - Réponse de hermann (Côte d'Ivoire) - 2007-05-23

salut' moi c'est hermann eleve en classe de 3eme au lycee municipal simone heivet gbagbo de cote d'ivoire. comme j'ai pas pour le momment trop de mots a dire' je pense correspondre avec vos eleves me fairais plaisir et je serais tres ravis de les croiser sur mon msn pour des momments de discutoin . en fait se serais pas seulement une manniere de les apprendre a mieux s'exprimer .mais cela me permetras egalements d'avoir des connaissances en europe ou je compte terminer mes etudes

11838 -
modifier supprimer 19270 - Réponse de hermann (Côte d'Ivoire) - 2007-05-23

salut' moi c'est hermann eleve en classe de 3eme au lycee municipal simone heivet gbagbo de cote d'ivoire. comme j'ai pas pour le momment trop de mots a dire' je pense correspondre avec vos eleves me fairais plaisir et je serais tres ravis de les croiser sur mon msn pour des momments de discutoin . en fait se serais pas seulement une manniere de les apprendre a mieux s'exprimer .mais cela me permetras egalements d'avoir des connaissances en europe ou je compte terminer mes etudes

11838 -
modifier supprimer 17246 - Réponse de Rosa (Canada) - 2007-02-06

Bonjour
I am a french teacher at NCC collegiate, a highschool on Fort Erie Ontario, in Canada. My students are wishing to penpal with french speaking students, ages 12-18?, during this period of Feb. to June 2007. If interested, please contact me asap and we can chat about the possibilities.
Hope to hear from you, Mme Rosa Trombley

11838 -
modifier supprimer 16937 - Réponse de Marilena (Roumanie) - 2007-01-21


Bonjour,Heidi

J'enseige le francais en Roumanie.Mes eleves adorent le francais et veulent avoir des correspondants de votre pays .On pourrait faire
un jumelage pour pouvoir faire des echanges culturels et educatifs.Ils ont entre 12-14 ans.

A bientot

Marilena

11838 -
modifier supprimer 12508 - Réponse de puran (Inde) - 2006-09-08


I want only emails from cancer and AIDS patients and from people with any serious ailments , so that I can be of help to them in the form of exchanging views with them and to give them encouragement that nothing is lost forever in the kingdom of God.
God is Merciful and Benevolent! Just have faith on Him.



annonces gratuites cours particuliers, garde enfants...

Forum Petites Annonces des Enseignants - Coll�ge - (c) Etudiants du Monde / Students of the World
pour toute remarque / question, merci de contacter le webmaster :

https://StudentsOfTheWorld.info