Forum about Teacher ads
- Optional filter -
Text search :
Your school hasn't got its own website yet ? Click here to create one
It's easy, it's free! [advantages]  -  [help]


modify delete 44286 - from Michael Venema (Netherlands) - 2012-05-16
: "bezoek aan basisscholen Zweden"

Hello, i\'m not sure if I should write in Enlish or Dutch. My name is Michael Venema and I\'m a teacher in the Netherlands. The children in my klas are 11/12 years old. Currently I\'m studying mathematics and I\'m very curious about the match lessons in Sweden. That\'s why I\'m looking for people in Sweden who can help me with finding a school to visit. And also to help me with finding a place to sleep etc... In the Netherlands there is an option to get a money from the government to visit other countries. But I have to arrange everything myself. I hope you can help me with my search. My email is venema31@gmail.com Kind regards Michael Venema.

Hallo,
ik weet niet of ik dit in het Nederlands of Engels moet schrijven. Het zal niet gaan in het Zweeds (dat is niet zo goed).
Ik ben leraar op een basisschool in het Noorden van Nederland en geef les aan groep 7/8. Momenteel volg ik de opleiding tot rekencoordinator. Mijn interesse is groot naar de (reken)lessen in Zweden. Ik hoor dat het daar erg goed geregeld moet zijn en ik wil er graag van leren. Nu ben ik op zoek naar collega leerkrachten die in het basisonderwijs werken voor een bezoek aan één of meerdere scholen. Ik zoek natuurlijk ook leerkrachten die me dan kunnen helpen met het opzetten van een programma voor een week en uiteraard aan adres(sen) waar ik kan overnachten. In Nederland bestaat een subsidie regeling waardoor een bezoek aan Zweden mogelijk wordt gemaakt alleen moet je het programm volledig zelf regelen.

Ik hoop dat iemand me op weg kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Michael Venema
venema31@gmail.com


44286 -
modify delete 110924 - Reply from madeleine (Burkina Faso) - 2016-05-15

bonjour,
Je suis directrice d'une ecole primaire et je suis interessee par votre annonce

merci de m'ecrire a : madoued81@yahoo.fr

nous parlons francais




Forum about Teacher ads - (c) Etudiants du Monde / Students of the World
if any remark / question, please contact the webmaster:

https://StudentsOfTheWorld.info