Forum about Teacher ads
- Optional filter -
Text search :
Your school hasn't got its own website yet ? Click here to create one
It's easy, it's free! [advantages]  -  [help]

modify delete 27356 - from Melisa (Canada) - 2008-10-16
: "Looking for penpals for third grade students"

I would like my students to have the opportunity to communicate with students from PERU, UKRAINE, INDIA, or TUNISIA. These four countries are of great interest to them as they are the focus of our Social Studies curriculum this year. Please respond if your students have access to email and would like to learn about students in Canada.

27356 -
modify delete 28358 - Reply from Othman (Tunisia) - 2008-12-21

Dear Madame
My name is Othman and I'm the headmaster of a school in Tataouine,south Tunisia.We are intersted in your announce.I have many students who are really willing to experience an exchange with different students.So if you want more information or you have some questions, I will answer you with plaisir.

27356 -
modify delete 27387 - Reply from gningue mamadou (Senegal) - 2008-10-17

bonjour Melissa
Moi c'est Mamadou,j'habite le Senegal et sur dakar;je suis President d'une association de developpement qui active dans le cadre du developpment communautaire.
En tant que President d'association,je suis en partenariat avec beaucoup d'ecole primaire et secondaire dans ma localite et qui souhaiterait que je leur trouve des partenaires d'ecole comme le votre.En ce moment j'ai lu votre annonce et sa m'a semblé interresssante à telle enseigne que je ne pouvais continuer mes recherches sans vous envoyer une correspondance de partenariat et d'echange.
si ma proposition de partenariat et d'echange vous tente,veuillez m'ecrire dans ma boite mail qui est:associationjeunesse2000@yahoo.fr.
mercie et au plaisir de vous lire tres prochainement.
Mr Mamadou Gningue
President Association jeunesse
pour la solidarite et le developpement
des Parcelles assainies
tel:00221.77.656.56.36
dakar/senegal

Forum about Teacher ads - (c) Etudiants du Monde / Students of the World
if any remark / question, please contact the webmaster:

https://StudentsOfTheWorld.info