Forum about Teacher ads - Others school
- Optional filter -
Text search :
Your school hasn't got its own website yet ? Click here to create one
It's easy, it's free! [advantages]  -  [help]

modify delete 27005 - from Audrey (Belgium) - 2008-09-24
Others school : "cherche correspondance."

Bonjour !
Je m'appelle Audrey. Je donne des cours d'anglais à des élèves âgés de 12 à 15 ans environ.
Je pense que l'expérience d'une correspondance avec des enfants de leurs âge anglophones serait très bénéfique pour eux!
Ils apprendraient autrement la langue que par le biais de cours de grammaire et pourraient partager leurs cultures.
Je n'aurai que 6 élèves maximum ce qui exclus la correspondance avec une classe d'école "normale". Je ne sais donc pas trop comment m'y prendre.
C'est la première fois que j'envisage un tel projet.
Pourriez-vous me donner des filons, des conseils,...?
Merci d'avance.

27005 -
modify delete 31008 - Reply from Frances (USA) - 2009-08-22

Dear Audrey,

My name is Frances, and I am a teacher of 11 to 14 year olds. We are looking for pen pals in Belgium and other European countries to exchange information on world events in America and Belgium. We are studying economics, history, geography, civics/government, and culture. Please reply and let me know if you are still interested. Today is August 22, 2009, and we are beginning a new school year. I will match my students with your six students unless you have more this year.

I look forward to hearing from you.

Sincerely,
Frances

27005 -
modify delete 27936 - Reply from malik (Cook Islands) - 2008-11-21

je veut apprendre

27005 -
modify delete 27594 - Reply from kadi (Burkina Faso) - 2008-10-30

Bonjour

J'ai marqué une pose sur votre annonce et j'avoue qu'elle a retenue mon attention. Je souhaiterai donc correspondre avec vous et vous laisse à cet effet mon adresse privé: kadisamirakeita@yahoo.fr Je vous dirai plus sur moi en retour de votre prise de contact à ma messagerie. Je suis impatient de vous lire. Bien à vous. Samira

Forum about Teacher ads - Others school - (c) Etudiants du Monde / Students of the World
if any remark / question, please contact the webmaster:

https://StudentsOfTheWorld.info